piątek, 6 kwietnia 2012

Kurczęta multikolor znów

Moje maluszki rosną :D




 Ja latam!
 

11 komentarzy:

Kurlandia pisze...

jakie śliczne, a ten kuropatwiony niczym orzeł:D

Ewka pisze...

dzięki :D on chyba faktycznie myśli, że jest orłem hehe

Agnieszka Hubeny-Żukowska pisze...

Przepiękne!! A ten latający to widać z charakterem!
Pozdrawiam

Ewka pisze...

jeszcze raz dziękuję :D
wczoraj i dziś lęgły mi się kolejne kurczaki. Niebawem kolejne zdjęcia.

Agnieszka Hubeny-Żukowska pisze...

Ewo. Jak wysokie muszę mieć ogrodzenie wokół wybiegu dla kurek i kaczek? Sadzik chce im ogrodzić. Pomalutku przygotowuę się do ugoszczenia jakiś upierzonych gości. Czy możesz mi doradzić gdzie kupić bieguski i małe kurki? Może Ty masz jakieś? Chciałabym pewne źródło znaleźć. Pozdrawiam serdecznie

Ewka pisze...

Najlepiej poczekaj jeszcze z miesiąc-dwa, teraz trwają lęgi i maluchów jest jeszcze mało i są młodziutkie. Wysokość siatki zależna jest od ras ptaków. Jedwabistym kurkom i kochinom wystarczy 1m siatka, ale np zielononóżki, liliputy są bardziej lotne i nawet 2 metry mogą ich nie zatrzymać. Biegusy nie przelecą obu siatek...one raczej biegają :D
Ja będę miała kurze maluchy za jakiś czas również, mój kolega będzie miał bieguski.

Agnieszka Hubeny-Żukowska pisze...

Super!! Robię więc ogrodzenie 1,1m i zaczynam budowę kurniko-kaczniko-pawiówki (na pięterku ;-) I czekam aż maluchy trochę podrosną!! Przyjmujesz tam u siebie zwiedzających ;-)

Ewka pisze...

A pewnie :D można wpaść na kawkę.

Agnieszka Hubeny-Żukowska pisze...

A w sobotę masz jakieś plany? Czy mogłabym wpaść z dzieciakami?

Ewka pisze...

No pewnie... w planach mam jedynie gapienie się na moje ptaszyska :D
Tak blisko masz do mnie?

Agnieszka Hubeny-Żukowska pisze...

Super!!! Jutro powiem moim dziewczynkom. Będzie pisk radości!! Jestem pod Przywidzem. Godzinka z hakiem i jesteśmy ;-) Podasz adresik na mailika ;-) hubeny1@wp.pl Koło 10:00 będzie Ci pasować?