wtorek, 29 października 2013

Przybornik decoupage

Stwierdziłam, że mam nieład w kosmetykach.
Trzeba było coś z tym zrobić, więc przydałby się przybornik.
Najpierw projekt na papierze...
następnie rozrysowanie wszystkich elementów na tekturze.
Wszystkie mamy wiedzą, jak bardzo nasze szkraby lubią nam pomagać,
dlatego najlepiej pracuje się wieczorem ;)
Mój pomocnik się obudził i koniecznie chciał się przydać...

Następnie wycięłam wszystko.




Posklejałam taśmą malarską

Pomalowałam na biało, ozdobiłam serwetką i polakierowałam :)
I wyszedł z tego taki przybornik, kosmetyki są szczęśliwe :D

Jak się podoba?

3 komentarze:

Atelier Marysi pisze...

Kosmetyki są szczęśliwe i Ty chyba tez bo przybornik wyszedł piękny i stroi wnętrze. Pozdrawiam cieplutko.

Ewka pisze...

Ja też jestem zadowolona :D Dziękuję.

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Świetnie wyszedl. A pomocnik bardzo pomocny. :)