czwartek, 19 września 2013

Jesiennie















10 komentarzy:

Tupaja pisze...

Już zapomniałam, że tak pięknie jest w lesie. Ostatnio tylko szybko, żeby się psy wybiegały i do domu....
pozdrowienia!

Ewka pisze...

Dziękuję :) w lesie jesień jest najpiękniejsza.

Atelier Marysi pisze...

Piękne jesienne zdjęcia.Pierwsze ze słonecznikiem cudowne.Pozdrawiam cieplutko.

Ewka pisze...

Dziękuję :D Chociaż jeden urósł :D

beata pisze...

Cudowne jesienne zdjęcia. Mnie najbardziej podobają się fotografie grzybów, jestem nimi zachwycona. Ja sama również fotografuję grzyby więc zapraszam do odwiedzin na moim blogu, można je zobaczyć w zakładce "Moje fotografie". Pozdrawiam serdecznie :)

Ewka pisze...

Dziękuję za odwiedziny miłe słowa :)
Lecę obejrzeć twoje :D

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Ewcia, cudowne zdjęcia, ale pamiętajmy, ze niby jeszcze lato, tylko gdzie? ....

Ewka pisze...

Dzięki :) Już końcóweczka niestety.

moj maly art swiat pisze...

Ale masz piękne ptaki domowe jak żyję i kocham wieś to połowy z tego nie widziałam - a słonecznik skradł moje serce - witam super tu u ciebie tak inaczej będę często zaglądać póki co zapraszam na moje podwóreczko ciepło pozdrawiam Maria

Ewka pisze...

Witam i dziękuję za odwiedziny :)
Cieszy mnie, że podobają ci się moje ptaki :D takie ich zadanie.
Lecę do ciebie!