wtorek, 23 lipca 2013

Ogród

Kolejna odsłona mojego zielonego zacisza :)













5 komentarzy:

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Cudownie! Nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę to wszystko na własne oczy. :)

Atelier Marysi pisze...

Bardzo lubię Twój blog bo jest ogród i są zwierzęta / mój mąż interesuje się pierzastymi - więc czytał niektóre posty /. Zdjęcia śliczne widzę oczko wodne,skalniak i piękne kwiaty.Pozdrawiam cieplutko.

Ewka pisze...

Bardzo i miło, że do mnie zaglądacie :D
Staram się, by było różnorodnie.

Dorota, ja też się doczekać nie mogę :D

ilona lisiecka pisze...

Witaj :)
Prawie rok zaglądam na Twój blog , mamy podobną pasję ....patrząc po blogach , to niewiele jest pierzastych blogów , psy , koty , kozy , owszem , ale kury ozdobne , mało .
Będę dalej zaglądała lecz teraz oficjalnie :)
Pozdrawiam serdecznie Ilona

Ewka pisze...

Witaj Ilono :) miło mi, że tak długo tu zaglądasz.
Pozdrawiam