poniedziałek, 31 grudnia 2012

Solec Kujawski 2012

Za nami wystawa w Solcu Kujawskim.
Zadebiutowały tam moje seramy.
Jestem bardzo zadowolona z wyników.
Mój kogut zdobył tytuł Najlepszy w Rasie, 
a pozostałe ptaki uplasowały się na poziomie 95-96 pkt.

Ponadto zaprezentowałam kurę jedwabistą oraz brodacza antwerpskiego.

Wkrótce (19-20 stycznia) wystawa w Brodnicy, gdzie również pojawią się moje ptaki.
Nie mogę się już doczekać.
Wspaniale jest spotykać innych hodowców, wymieniać się doświadczeniami i pogłębiać wiedzę o hodowli i nie tylko :)
Tak więc zapraszam do odwiedzenia tego miejsca, bo będzie co oglądać.
Do zobaczenia w Brodnicy!

5 komentarzy:

makroman pisze...

Gratulacje i serdeczne życzenia Nowo Roczne

Ewka pisze...

Dziękuje bardzo :D
Ja również życzę ci wszystkiego dobrego w nowym roku.

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

W styczniu radości w lutym miłości w marcu pogody ducha a w kwietniu swobody. Maj niech zakwita, czerwiec niech bryka. lipiec przypali sierpień rozpali, we wrześniu szczęścia bez liku tak samo w październiku. Niech listopad zauroczy a grudzień miło zaskoczy.
Udanego Nowego 2013 Roku pełnego spełnienia i twórczej pracy życzy
Dorota 71

Ewka pisze...

Dziękuję Dorotko :D Wzajemnie!

Agnieszka Hubeny-Żukowska pisze...

Gratulacje!!! Powodzenia w Brodnicy!! Pozdrawiam