poniedziałek, 21 maja 2012

Sesja...ah ile tego :D



 Miałam trochę czasu i zrobiłam większa sesję moich podopiecznych :)
Jedno mogę powiedzieć, nudno na podwórku nie mam.
Mam nadzieję, że się nie zanudzicie oglądając te potworki.

garłacz pomorski
bażant bananowy

przepiórki japońskie

karzełek kochin

Dodaj napis



jedwabiste


z perlicami




karzełki kochin

pawiki


bażant złocisty


zielononóżki

jedwabiste

jedwabiste

serama, tegoroczne młodziki

przepiórki japońskie

bażant złocisty

I dzisiejszy wylęg seram :D

4 komentarze:

makroman pisze...

od przybytku głowa nie boli - ale pogubić się łatwo ;-)
Fajne stado

Ewka pisze...

Dziękuję, jeszcze na szczęście się do końca nie pogubiłam.... dużo nie brakuje hehe

maszka pisze...

Masz ptasi raj po prostu. Aż mi się mordka do nich uśmiecha. Może kiedyś się doczekam chociaż kilku kuraczków. Pozdrawiam serdecznie

Ewka pisze...

Oj tak, bardzo polecam ptaszyny. Tylko ostrzegam :D ja kilku się nie skończy, bardzo łatwo się zakurzyć :D