środa, 14 marca 2012

Wiosenne podglądanie

Ostatniego weekendu było dość przyjemnie. A więc małe porządki w kurniku oraz obowiązkowa sesja zdjęciowa. W kolejną sobotę grabienie wybiegów i kolejna sesja się zapowiada :D a pogoda ma być fantastyczna.

Moje kurki powolutku się rozkręcają i znoszą kolejne jajeczka. A znoszą je do.... nowych gniazd wykonanych przez mojego mężusia. Ma ten mój facet roboty z moim hobby ale oboje to lubimy i już się wciągnął na maksa :D hehehe

W planach budowa gniazd dla gołębi oraz letnia wolierka dla seram (to te najmniejsze kurki świata).
To takie najbliższe prace wiosenne.

A teraz zdjęcia :D dość gadania.

Garłacz w kąpieli a pawiki w kolejce


Kochiny mini


Brahmy i kochiny mini


Jedwabiste (silki)
Młody kogucik jedwabisty (silka)


Perlice, czeko, czarna, biała i lawenda
King na jajkach, samiec
Przepiórki japońskie


Nowe gniazda :)


Kolejne gniazda



5 komentarzy:

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Śliczne to cale Twoje talatajstwo. :)

makroman pisze...

A ta linka to na męża żeby się od roboty nie urwał ? ;-)

Ewka pisze...

Taaa :D hehehe
Na linkach są podwieszane karmniki i poidła.

ewarub pisze...

Cudne ptaszki! Dzieciństwo mi się przypomina, bo babcia w naszym ogrodzie kury hodowała, a ja uwielbiałam się na nie gapić :-)

Ewka pisze...

Fakt...przyjemnie się na nie patrzy. Zwłaszcza teraz jak się ociepla i ptaki rozpiera energia i chęć rozmnażania hahahah :D